Aktuelle Zeit: Do 9. Sep 2010, 16:32

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde

Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 92 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nächste
Autor Nachricht
 Betreff des Beitrags: Re: RS-Bilder: USMC (Marpat-Ära)
BeitragVerfasst: Fr 20. Nov 2009, 15:07 
Neuling

Bild
A U.S. Marine from 2nd Marine Expeditionary Brigade, RCT 2nd Battalion 8th Marines Echo Co. takes up a fighting position after off loading from a helicopter during the start of Operation Khanjari on July 2, in Main Poshteh, Afghanistan. The marines are part of an operation to take areas in the Southern Helmand Province that Taliban fighters are using as a resupply route. The marines also plan to help the local Afghan population prepare for the upcoming presidential elections. Getty Images / Joe Raedle

Bild
U.S. Marines from 2nd Marine Expeditionary Brigade, RCT 2nd Battalion 8th Marines Echo Co. are flown in by helicopter during the start of Operation Khanjari on July 2, in Main Poshteh, Afghanistan. Getty Images / Joe Raedle

Bild
U.S. Marines from 2nd Marine Expeditionary Brigade, RCT 2nd Battalion 8th Marines Echo Co. run off the back of a helicopter during the start of Operation Khanjari on July 2, in Main Poshteh, Afghanistan. Getty Images / Joe Raedle

Bild
U.S. Marines from 2nd Marine Expeditionary Brigade, RCT 2nd Battalion 8th Marines Echo Co. prepare to search a building during the start of Operation Khanjari on July 2, in Main Poshteh, Afghanistan. Getty Images / Joe Raedle

Bild
U.S. Marines from 2nd Marine Expeditionary Brigade, RCT 2nd Battalion 8th Marines Echo Co. take up defensive position as more are flown in by helicopter during the start of Operation Khanjari on July 2, in Main Poshteh, Afghanistan. Getty Images / Joe Raedle

Bild
U.S. Marines from 2nd Marine Expeditionary Brigade, RCT 2nd Battalion 8th Marines Echo Co. look to return fire during the start of Operation Khanjari on July 2, in Main Poshteh, Afghanistan. Getty Images / Joe Raedle

Bild
A U.S. Marine from 2nd Marine Expeditionary Brigade, RCT 2nd Battalion 8th Marines Echo Co. is surrounded by spent rounds as they engage the enemy during the start of Operation Khanjari on July 2, in Main Poshteh, Afghanistan. Getty Images / Joe Raedle

Bild
U.S. Marines from 2nd Marine Expeditionary Brigade, RCT 2nd Battalion 8th Marines Echo Co. take a new position as they take enemy fire during the start of Operation Khanjari on July 2, in Main Poshteh, Afghanistan. Getty Images / Joe Raedle

Bild
U.S. Marines from 2nd Marine Expeditionary Brigade, RCT 2nd Battalion 8th Marines Echo Co. run to a new position as they take enemy fire during the start of Operation Khanjari on July 2, in Main Poshteh, Afghanistan.Getty Images / Joe Raedle

Bild
U.S. Marines from the 2nd Marine Expeditionary Brigade, 1st Battalion 5th Marines move in formation through farm fields after landing by helicopter in an overnight night air assault near the Taliban stronghold of Nawa in Afghanistan's Helmand province Thursday July 2. AP / David Guttenfelder

Bild
A U.S. Marine from the 2nd Marine Expeditionary Brigade, 1st Battalion 5th Marines takes cover in a farm fields after landing by helicopter in an overnight night air assault near the Taliban stronghold of Nawa in Afghanistan's Helmand province Thursday July 2. AP / David Guttenfelder

Bild
U.S. Marines from the 2nd MEB, 2nd Battalion, 3rd Marines fire mortars at Taliban positions from inside their base at Now Zad in Afghanistan's Helmand province on Monday June 22. AP / David Guttenfelder

Bild
U.S. Marines Daniel Hinther of Helana, Mont. and from the 2nd MEB, 2nd Battalion, 3rd Marines fires from his vehicle during a battle with Taliban fighters near Now Zad in Afghanistan's Helmand province Saturday, June 20. AP / David Guttenfelder

Bild
U.S. Marines from the 2nd MEB, 2nd Battalion, 3rd Marines prepare to enter a mud walled compound during a close-quarter battle against Taliban fighters near Now Zad in Afghanistan's Helmand province Saturday June 20. AP / David Guttenfelder

Bild
U.S. Marines from the 2nd Marine Expeditionary Battalion walk through the sand inside Camp Leatherneck in Afghanistan's Helmand province Monday June 8. Some 7,000 of the new U.S. troops ordered to Afghanistan are fanning out across the dangerous south on a mission to defeat the Taliban insurgency and to change the course of a war claiming American lives at a record pace. AP / David Guttenfelder

BeitragVerfasst: Fr 20. Nov 2009, 19:14 
Neuling

Marines mit M240B :shock: dann kann ich mir die ja doch noch holen :mrgreen:

BeitragVerfasst: So 22. Nov 2009, 19:46 
Neuling

Echt hammer Bilder!

BeitragVerfasst: So 22. Nov 2009, 23:31 
Neuling

Voight hat geschrieben:
Marines mit M240B :shock: dann kann ich mir die ja doch noch holen :mrgreen:

die marines schleppen das doch andauernd mit, die haben das doch sogar an das Afghanische Militär ausgegeben,
greeetz claw

BeitragVerfasst: Di 24. Nov 2009, 23:30 
Neuling

ich meine das heat cover....die ''army-variante'' DAS hat mich gewundert!normalerweise hat das corps ja eine version ohne!schätze die nehmen das nicht so genau.

BeitragVerfasst: Do 10. Dez 2009, 21:50 
Neuling

geil, endlich fängt das gezicke an! :lol:

BeitragVerfasst: Mo 25. Jan 2010, 17:39 
Neuling

Hihi, ich frage mich, was passieren würde, wenn irgendein Airsofter auf den Trichter käme, deine 40mm Granaten einfach mal an den Stock zu pappen. Das gäbe doch im BB-forum direkt mal 'ne Verwarnung :mrgreen:

BeitragVerfasst: Do 28. Jan 2010, 09:43 
Neuling

Cole hat geschrieben:
Hihi, ich frage mich, was passieren würde, wenn irgendein Airsofter auf den Trichter käme, deine 40mm Granaten einfach mal an den Stock zu pappen. Das gäbe doch im BB-forum direkt mal 'ne Verwarnung :mrgreen:

Wo du sehen?

Real Life ist da ja allgemein ungerne gesehen ^^

BeitragVerfasst: So 7. Feb 2010, 16:00 
Neuling

the_claw hat geschrieben:
Bild

Den da meine ich :mrgreen:

BeitragVerfasst: Mo 8. Feb 2010, 18:55 
Neuling

ah, cool :lol: bestimmt Lipos drin ;)

BeitragVerfasst: Fr 19. Feb 2010, 20:58 
Neuling

Nee, ist glaub ich eine GBB, der Griff ist ja hohl. :)

BeitragVerfasst: Do 25. Feb 2010, 19:43 
Neuling

Here are some 4th Recon Bn pics from Iraq.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

BeitragVerfasst: Do 25. Feb 2010, 19:44 
Neuling

Part deux

Bild

Bild

Bild
Bild

Bild

Bild

Bild
Bild

Marine in ACU

Bild

Bild

Bild

BeitragVerfasst: Sa 27. Feb 2010, 08:24 
Neuling

Blog:

Captured: Troops Storm Marjah, Afghanistan

Posted Feb 23, 2010
[URL="http://www.addthis.com/bookmark.php"]BildShare This Gallery

[/URL] (AP) Thousands of U.S. Marines and Afghan soldiers stormed the Taliban stronghold of Marjah before dawn Saturday, February 13th, sweeping by air and ground against scattered resistance into the biggest southern town under militant control. The massive offensive was aimed at breaking the Taliban grip over a wide area of their southern heartland.

http://blogs.denverpost.com/captured/20 ... ghanistan/

BeitragVerfasst: Sa 27. Feb 2010, 13:01 
Neuling

Wieder mal sehr tolle Bilder. Sind auch wieder einige interessante Kombinationen zu sehen (Mich + LWH Chinstrap) usw.

Allerdings stellt sich mir jetzt mal eine generelle Frage: Wie ist eigentlich die Verteilungspolitik bei den Marines wenn es um die Westen geht. Auf einigen Bildern ist ja das Verhältnis von MTV Westen sehr unterschiedlich. Bevor die ins Einsatzland losfligen bekommen die dann eine Weste auf gut Glück, persöhnliche Vorliebe oder je nach Einheit? Dachte die MTV ist die 0815 standart Weste jetzt und die ganzen anderen eher für die "Elite". Bei der Army ist ja fast das selbe. Da targen auch viele PCs obwohl doch die iOTV die standart Weste ist. Irgendwie will mir das alles nicht ganz aufgehen. Wär schön wenn mal jemand erklären könnte wie das zustande kommt.

Ein neues Thema erstellen Auf das Thema antworten  [ 92 Beiträge ]  Gehe zu Seite Vorherige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Nächste

Alle Zeiten sind UTC + 1 Stunde